We gaan! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

We gaan!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 April 2014 | Nederland, Eindhoven

Jaaaaaaaaaa, vandaag gaan we dan! De laatste paar maanden zijn echt zo snel gegaan.. Vorig jaar eind maart zijn Christy en ik begonnen met zoeken naar scholen in Frankrijk. Na eindeloos veel zoeken, mailen en dingen regelen op school, zijn we er nu dan klaar voor! Rond tien uur rijd ik met mama en Marleen naar Brussel, waar Christy ook naar toe komt. We stappen in de trein naar Parijs, en eenmaal daar stappen we over op de trein naar Cannes. Rond 8 uur 's avonds komen we aan in Cannes, worden we opgehaald door de verhuurder en gaan we naar ons huisje. Spannend!

Het enige wat ik nu nog moet doen, is mijn koffer proberen dicht te krijgen.. Inpakken voor tien weken is moeilijk!

  • 24 April 2014 - 09:28

    Henny:

    Succes, ik ga je volgen xxx

  • 24 April 2014 - 13:25

    Jacha:

    Hey meid. En niks vergeten.?!

  • 24 April 2014 - 16:52

    Karina:

    Ha Linda, ik ga je zeker volgen - veel succes en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 4867

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 01 Juli 2014

Mougins!

Landen bezocht: