Le week-end - Reisverslag uit Mougins, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu Le week-end - Reisverslag uit Mougins, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

Le week-end

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 April 2014 | Frankrijk, Mougins

Even een kort berichtje over het weekend, voordat we weer vergeten wat we allemaal gedaan hebben.. So far, so good!

Vrijdag was een rustig dagje. Uitslapen, eten, boodschappen doen en een beetje in de buurt rond gereden. Ook zijn we naar de school gelopen, zodat we vast wisten waar het was en hoe lang we onderweg zouden zijn. De school zag er goed uit! De weg was makkelijk te vinden en lopend goed te doen, dus daar zijn we blij mee.

Zaterdag zijn we in de middag naar het centrum van Mougins geweest, wat erg leuk was. Er zijn nog weinig toeristen dus het is overal rustig. Na rondjes te hebben gelopen, zijn we ergens gaan zitten en hebben we echte Franse kaasjes gegeten, zelfs blauwe schimmelkaas (VIES!). Christy moest heel hard lachen om mijn gezicht haha.

Vandaag zouden we eigenlijk naar Nice gaan, maar de plannen veranderde last minute en dus zijn we naar Cannes geweest. Mooie stad, veel te zien! Het weer was helaas niet zo, het heeft even geregend en verder is het bewolkt geweest. Ook waren aardig wat winkels dicht omdat het zondag was. Ondanks dat vond ik het toch leuk! We gaan ook zeker nog terug de komende weken, om te winkelen en om alles te bekijken met mooi weer :-)

Vanavond wordt het geen latertje, de wekker gaat om 06.30 uur want morgen gaan we beginnen op de Mougins School! Ik heb er zin en ben zeeeeeeer benieuwd.